• 24.06.15, 18:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions Media Grand Prix' võitis Vodafone'i äpp "Red Light"

Cannes'is hinnatakse kõrgelt kampaaniaid, mis muudavad maailma ja päästavad elusid ning Vodafone'i äpp "Red Light" on kahtlemata üks sellistest võimsatest aktsioonidest.
Vodafone
  • Vodafone
 Türgi võitis selle tööga oma esimse Cannes'i Grand Prix. Kampaania astus välja naistevastase vägivalla vastu Türgis. Tabuteema, millest Türgis pole kombeks rääkida. Tulemused olid võimsad - äppi laadis alla iga neljas Türgi naine, kellel oli nutitelefon.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele