Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lions Media Grand Prix' võitis Vodafone'i äpp "Red Light"
Cannes'is hinnatakse kõrgelt kampaaniaid, mis muudavad maailma ja päästavad elusid ning Vodafone'i äpp "Red Light" on kahtlemata üks sellistest võimsatest aktsioonidest.
Vodafone
Türgi võitis selle tööga oma esimse Cannes'i Grand Prix. Kampaania astus välja naistevastase vägivalla vastu Türgis. Tabuteema, millest Türgis pole kombeks rääkida. Tulemused olid võimsad - äppi laadis alla iga neljas Türgi naine, kellel oli nutitelefon.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.