Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lions Media Grand Prix' võitis Vodafone'i äpp "Red Light"
Cannes'is hinnatakse kõrgelt kampaaniaid, mis muudavad maailma ja päästavad elusid ning Vodafone'i äpp "Red Light" on kahtlemata üks sellistest võimsatest aktsioonidest.
Vodafone
Türgi võitis selle tööga oma esimse Cannes'i Grand Prix. Kampaania astus välja naistevastase vägivalla vastu Türgis. Tabuteema, millest Türgis pole kombeks rääkida. Tulemused olid võimsad - äppi laadis alla iga neljas Türgi naine, kellel oli nutitelefon.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.